YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

miercuri, 17 septembrie 2014

VyRT experiences.

Salut! Bun, dupa cum stiti, iubesc trupa 30 Seconds To Mars si tot ceea ce se leaga de ea, asa ca mi-am facut curaj si am cerut ajutor intr-un mod dulce si politicos *cerseala* asa numitilor gifters de pe VyRT care cumparau bilete pentru concertul Linkin Mars din LA si apoi le dadeau cadou la 'neajutorati' ca mine. Am primit un bilet live de la tipa foarte misto, am dat de stire echeloanei mele prietene, Aby, si am asteptat minunatul concert. Luni seara, la opt jumate, dansa a fost prezenta la mine la usa cu pijamalele si o cola, ne-am pus la somnic pentru ca, de, a doua zi la 5 era concertul!
Ne trezim noi fain si frumusel la 4, face mami cafeaua, intram pe VyRT si asteptam... doar ca inainte de concert cu vreo 10-15 minute site-ul pica in toata Europa plus in cateva locuri din SUA! Jay cica a intrerupt putin concertul pentru ca cei din echipa sa 'repare' platforama 'suprasolicitata', pana la urma au pus show-ul free, pe livestream. Ideea e ca pentru mine n-a contat de pe ce site am vazut chestia asta ci tot ceea ce s-a intamplat pe scena, asa ca dupa 3 minute de la inceperea intarziata a concertului eu ma smiorcaiam deja... nice!








Baietii n-au cantat decat vreo 45 de minute, Jared avand o urma de nervozitate in voce pe tot parcursul serii *la ei*, iar din vorba in vorba s-a imprastiat zvonul ca, de fapt, nu din cauza suprasolicitarii nu a functionat VyRT-ul o vreme, ci din cauza unor hacker-i hate-arosi, care doreau concertul free. Dupa sesiunea VIP a celor de la LP, Jared obosit, transpirat, ciufulit si cu cearcane a tinut sa faca un livestream pentru toti cei care au avut bilet dar nu s-au prea putut bucura de show. A cantat cateva piese noi, printre sute de scuze *cu toate ca nu a fost vina lui* si bineinteles ca m-a apucat iar bocitul. Damn! Adica, nu ma intelegeti prea gresit, nu imi place sa fiu o smiorcaita sau sa plang din orice dar cand am vazut in ce fel arata si ca mai avea putin si incepea si el sa planga dar totusi a tinut sa-si ceara scuze, sa ne puna la curent cu ce s-a intamplat si sa ne faca sa ne simtim mai bine nu m-am putut intreba decat: Ce alt solist al oricarei alte trupe ar face asta?!





Ideea e ca nu suport ca lucrurile pe care le iubesc, fie ele filme, seriale, carti, trupe sa fie atacate, nu stiu! Omorati-ma dar, pur si simplu, simt nevoia sa fac ceva, sa fiu de ajutor, sa-i apar intr-un fel! Iar cand este vorba de aceasta trupa... nu mai ai cum sa ma faci sa ma gandesc la altceva!
Aseara am avut noroc sa prind alt livestream, de data asta mai vesel si care nu m-a facut sa plang!


Cam atat despre asta azi. Voi ati avut bilet? Ati vazut vreun live pe VyRT pana acum *eu 3, hihi*?
*Ce smechera am fost ca am apasat pe PrtScn in momentul ala!*

Peace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu