YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

joi, 15 mai 2014

#100happydays

Salut! Calculatorul meu m-a lasat, in final, sa mai descarc cateva poze asa ca, revenim la #100happydays. Enjoy!
Day five: 25/4/2014. In ziua aia am facut o sedinta foto, asa de flori de mar si pentru material nou (click), ne-am distrat putin prin gradina...
Day six: 26/4/2014. Proiect. Biologie. Colegi. Mentosane. Cola. Va puteti imagina cat am ras.
Day seven: 27/4/2014. Serios?! Asa doarme o pisica? Nu? Asa ma gandeam si eu...
Day eight: 28/4/2014. Pe 28 am dormit, cu Felix, vreo 5-6 ore...asa de bine o fost. Nu stiu de ce (de fapt, stiu, dar fac pe interesanta) dar lunile astea am fost asaaa de obosita...so, somnul ma face happy :))
Day nine: 29/4/2014. Aceeasi colegi. Proiect. Fizica. Daca ati fi fost acolo sa vedeti cum  am prezentat! Zici ca eram Esca, Sabach (sau cum s-o scrie) si alta prezentatoare de stiri. :)) Logic, am luat 10 cu felicitari. Multumim, multumim!
Day ten: 30/4/2014. Am terminat afisele, programul, biletele, repetitie cu virgula costumele am facut...mari actori, nu altceva!

Gata! Restul in alta postare pentru ca postarile lungi sunt plictisitoare, right?!
Peace!





4 comentarii: