YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

vineri, 4 aprilie 2014

Postare.

Salut! Da, postarea asta are un titlu genial, multumesc.
Stiu, am lipsit ceva vreme pentru ca lene si pentru ca scoala.
Azi am surprins-o pe sora mea cu un cadou prematur, ziua ei e abia pe 9, impreuna cu mamaie i-am luat niste carti pe care si le dorea de ceva vreme si i-am facut ziua mai draguta.
Sambata trecuta am fost la mall cu diriga si cativa colegi, o ieseala de relaxare, am vazut Noe pentru ca Divergent era prea devreme si le era foame la nehaliti...dragut film, oricum, ma asteptam la mai mult, da' merge pentru un pui de somn...
Maine plec la Brasov cu sor'mea si mamaie...ma intorc luni, stiu nu-i mult da' e bine si asa. Va aduc ceva poze de pe acolo so, ne citim curand.
Peace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu