YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

sâmbătă, 22 februarie 2014

Photoshoot: Felix being fabulous


 No! No, that Felix!


Salut! Pentru ca plictiseala si pentru ca motan frumos.
 

Aaa! Facem pozeee, eu, da? Pot si eu, da?
Stai, stai putin. Am ceva pe botic? Vreo pana de vrabie, vreo coada de soricel?! Nu, uita ce-am zis. :)
Eu zic sa facem fara blitz, bine, da? Ok.
Ii buna asta, nu? Vezi, am si privirea de cuceritor si zambetul strengaresc, ce sa mai...
Mai, mai, parc-am zis ca renuntam la blitz!
Nu si nu, ok, las' ca vezi tu cand m-oi enerva!
Mai facem multe? Se uita toata lumea la mine, incep sa ma rusinez, zau!
Asta-i ultima, da? Bineee, uite aici poza de calendar: privire pierduta, moaca ganditoare, labutele frumos asezate...asa se face.
Nu, ca tu chiar ma scoti din sarite cu chestia aia! Hai, gata cu vrajeala pe ziua de azi. Te pup, ciao!


8 comentarii:

  1. Ooooo, Doamne cat e de draguuutttt :3 M-as juca cu el toata ziuaaaa, odododod *.*

    RăspundețiȘtergere
  2. Iiiiiii,pot sa vin si sa-l fur ?!Felix e mascota blogului :)) E asa de sweet iti vine sa-l smotocesti o zi intreaga !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ar trebui sa schimb numele blogului din 'I wanna be forever young' in 'I wanna be forever Felix' :))

      Ștergere
  3. Nu am mai vazut motan cu papion pana acum, e chiar dragut :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu se poarta asa oricand, e doar pentru ocazii speciale :))

    RăspundețiȘtergere