YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

sâmbătă, 13 aprilie 2013

New in my mailbox.

Salutare, guys! Ce mai faceti? Cum o mai duceti?
Ghici! Ghici! Ghici! Da, da, da! Sorry. *calm mode*! Mi-am luat Orasul Ingerilor Cazuti! L-am comandat joi si ieri a ajuns, prin curier, logic. N-am facut poza pentru ca mi-a fost lene iar acum ii prea de dimineata ca s-o trezesc pe le sora-mea asa ca trebuie sa ma credeti pe cuvant!
Faza maxima. Ies eu frumos ieri cand vad niste "beieti" la poarta si cu mintea mea stralucita m-am gandit ca erau tipii de la curier. That`s right! Imi da cartea, ii dau banii, semnez acolosa unde trebuie, dau sa intru in curte la care unu dintre ei:
-Auzi? *da, de prin `99, cu aproximatie* Pot sa-ti fac o facturica?
- *poker face* Aaa...da?
- CNP, din buletin?
-N-am buletin.
*celalat genial* -Tu nu-ti dai ma seama, mai, ca n-are buletin?!
Anyways. I-am zis data nasterii in loc de CNP.
In alte stiri [da, da, watch DDH]. Nu stiu daca v-am spus cat de mult imi place Bosquito, ma rog, Radu Almasan in special. Damn. Omul asta-i genial! Pe bune! Are o voce superba LIVE! Nu cred ca sunt foarte multi "artisti" in Romania care sa sune asa bine "pe viu". Zic si eu.
Ca sa va convingeti, uite o melodie destul de noua de la ei:

Si 'casa' moara fetiliii va convingeti si ca tipul o are cu muzica uite un live:

Si, uite ce ochisori are!

Cam atat azi, guys!
Ciao!

10 comentarii:

  1. UUUU:x.Oraşul Îngerilor Căzuţiii!Deci trebuie să faci neapărat o recenzieeeee că dacă nu să ştii că mă supăăr!Să ai lectură plăcutăă!:*

    Băieţii ăştia:)).Tare ameţiţi mai sunt când văd o fată suuperbă.Nici nu-i mai interesează dacă ai buletin sau nu:)).

    Şi mie îmi place Radu Almasan.Bosquito nu.De ce?Păi am rămas marcată de când eram mică:)).Pe melodia lor am trăit cea mai groaznică experienţă din viaţa mea O_O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Facem, facem, sa nu se supere lumea!:))
      Merci, merci! :P
      Tare as vrea sa stiu ce fel de experieta! :))

      Ștergere
  2. Nu pot sa cred ca ti-ai luat ORASUL INGERILOR CAZUTI!! Si eu trebuie sa mi-a iau, dar deja am prea multe carti de citit si nu cred ca mama se va indupleca asa de usor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am o gramada de citit da` pur si simplu nu m`am putut abtine! Plus ca banii erau de la pusculita;)

      Ștergere
  3. Lectură plăcută! :) Da, cântă genial.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lectura placuta ,Alle.Daca mai aud ai mei de carti cred ca nici la scoala nu ma mai duc!!!Da strang eu bani si pentru asta :)) !!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cate`un leu, doi...pana apare urmatoru` volum strangi tu:))

    RăspundețiȘtergere