YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

marți, 19 martie 2013

Leapsa Liebster.

Salut! Cum o mai duceti?
In programul de azi avem:
Leapsa!
Reguli: 
1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează 11 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori[ nu tin cont de asta, hihihi]
5.Anuntă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.
I. Merci Hogooooooof!!!
II. 1. Am un iepure pe care il cheama Vasile.
2. Ii spun unui coleg de clasa 'Floricel'. Don`t ask!
3. Imi place Bob Marley.
4. Ma scot din sarite intrebarile de genul:
-Dormi?- nu, ma camuflez printre paturi! Tu?
-Ai venit?- nu, sunt pe drum!
-Gata scoala?- mai am doua-trei caramizi si-i gata! 
-etc.
5. Ador conversii.
6. Ziua mea e sambata.
7. Imi place sa fac prajiturele.
8. In dulapul meu cu carti nu-i niciodata curat/ordine.
9. Urasc sa schimb apa la pesti.
10. Mai am un lucru de spus si termini cu punctul II.
11. V-am spus ca ziua mea e sambata?!

III. 1. Ce cuvant te descrie cel mai bine?
 Eu sau 'nebuna' [asa-mi mai zic friendsi de pe la scoala]
2. Fii egoist/a si spune ce ai cumpara cu 1 000 000$?
Daca nu era partea cu "Fii egoist/a" as fi spus ca as cumpara mancare si haine pentru saraci, ca as construi adaposturi pentru animalele de pe strazi, ca as da bani cersatorilor dar asa, imi cumpar carti, multe, multe carti. Si dulciuri! Mwahahahaha! Si voua nu va dau!
 3.Ce te atrage cel mai mult la crush-ul tau fictiv?
 Pai, crush-ul meu fictiv e Damon si cred ca ajunge!
 4.Care este cel mai bun loc de meditatie?
In camera la mine!
 5.Care este cartea care ai recomanda-o fara sa te gandesti?
Fior de Maggie Stiefvater.
6.Ce carte ai vrea sa ai acum?
Orasul Ingerilor Cazuti- volumul 4 din IM-
 7.Ce ai face daca o randunica ar veni la tine si ti-ar da o furculita?
I-as multumi frumos si i-as da o carte postala de-a Iepurasului de Paste.
 8.Ce vraja ai vrea sa faci?
Una prin care sa o transform pe doamna de fizica  intr-o  broasca persoana mai buna.
9.Cu ce personaj din carte ai vrea sa-ti schimbi viata permanent?
Elena [Jurnalele vampirilor].
 10.Autori romani sau straini?
Straini.
 11.Paperback sau ebook?
Paperback. Clar.
IV. 1. Fetele de pe 'Noi si un blog'
2. Mazare a.k.a Andreea
3. Vick a.k.a Victoria
4. furelise
5. fetele de pe 'Fantasy Books'
6. Love for Books
7. Emy
8. Raisa
9. Biib
10. Dudus si Clau de pe 'Book Whisperer'
11. pot sa dau leapsa inapoi? Hogof- doar sa raspunzi la intrebari, daca vrea muschiul tau
And now: intrebarile de la moi *pam-pam-paaaam*
1. Ce te face cea mai fericita persoana de pe lume?
2. Care-i materia ta preferata?
3. Dar aia pe care o urasti 'cu pasiune'?
4. Sti ca canti la un instrument, daca nu, la ce ti-ar placea sa canti?
5. Ce culoare au peretii din camera ta?
6. Ai visat vreodata ca zbori?
7. Care-i cea mai mica nota pe care-i luat-o?
8. Cum crezi ca arata un elefant curcubeu?
9. Jeleuri sau dropsuri?
10. Ai face videoblogging?
11. Cum ti s-au parut intrebarile de la moi?

Atat azi, guys.
Si pentru ca mi-am amintit de o melodie foarte tare, pe care nu am mai ascultat-o de un car de ani:
 Mmm? De cand nu ai mai auzit-o?

Bye, buys!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu