YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

marți, 5 martie 2013

Castigatori concurs de martisor!

Salut, lume buna! Ce mai faceti? Cum mai sunteti?
Avem castigatorii oficiali la concurs!
Vrem sa va multumim ca ati participat intr-un numar cat de cat maricel! Toate creatiile voastre au fost minunate, superbe si celelalte. Si ca sa nu o mai lungim *tobele, va rog* castigatorii:
-locul I: Stan Dana!
-locul al II-lea: Hogof!
-si locul al III-lea: Anca!
Sa reamintim cum se dau premiile: Stan Dana isi va alege prima premiul, apoi va alege Hogof , iar Anca ia ce ramane! Scuze!

Asteptam e-mail cu adresele voastre si comentariu cu alegerile!


Acestea fiind spuse pun punct acestui minunat post.
Bye, guys!

3 comentarii:

  1. Uuu! :> E bine si asa... doar ca eu am deja Clubul V si daca s-ar putea sa aleaga ele cumva. -.- In fine, nu comentez. Cu ce raman, raman.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc frumos! Sunt foarte mulțumită de locul 3. :)
    Așa, deci... sper doar să nu rămân cu Clubul V, am descoperit că o am. -.- Când aleg fetele poate mă anunță și pe mine cineva... zic și eu. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur o sa te anunte cineva...si daca ramai cu Clubul V...poate iti facem o surpriza si pe langa carte o sa primesti si altceva. Ce? Nu`ti spunem...nu pentru ca nu am sti ce...:))

      Ștergere