YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

joi, 31 ianuarie 2013

Jocurile Foamei, oracol, d-alea, d-astea.

Salut! Bine ati venit la 'Bobocii Isteti'! Ce mai faceti? Cum mai sunteti?
 Ahhh! Asta. E. Cea. Mai. Napsa. Saptamana. De Scoalaaa. De ce? Pentru ca:
-am avut 2 teste: la romana (demonstratie ca "Doua loturi" e nuvela) si la [preferata mea] *tobele va rog* civica (din Puterile Statului, Presedintele si Mass-media);
-am avut olimpiade [pentru ca dragul meu creieras s-a gandit ca n-ar strica sa se inscrie la aprope toate: franceza, engleza, romana, civica, religie. Stiu, am luat-o razna!
-a inceput sa ne asculte la fizica. Da. La minunata, superba, extraordinara FIZICA!

Acum. Lasand scoala la o parte. Am citit 'Jocurile Foamei'. Cartea asta e geniala! Stiu ca zic asta la fiecare carte, dar, serios asta e foarte tare. Adica, nu citesti nici 5 fraze si se intampla ceva, are multa actiune, nu te plictisesti, iar Katniss e WOW! E si emotionanta. *Spoiler* Cand a murit Rue, atunci cand i-a cantat Katniss, cand a impodobit-o cu flori a fost... ah, si atunci cand a ramas doar ea cu Peeta si au decis sa se sinucida. O sa revin cu o recenzie, sper!

Oracol. Pai, ma gandeam sa fac o noua?! Nu noua ca altele nu-s! O rubrica si anume, 'Oracol'. O sa postez o data la 2-3 saptamani in cadrul ei si [dupa cum, cred, ca v-ati dat seama] o sa va intreb "de sanatate". O sa incep de saptamana viitoare.

V-am promis weekend-ul trecut ca revin cu niste citate dar n-am facut-o [ rusine mie!] so, le las pentru weekend-ul viitor. Ahhh! Cate amanari! Dar n-am ce face, scriu post-ul asta in cea mai mare graba...eh, intelegeti voi! Va looog !?
Ei bine,  cam atat today, guys. Va las niste imagini funny.
 Bye!






Urmatoarea-i KILLER!

Gata.

6 comentarii:

  1. Nu te supara ca o zic... dar ma dor ochii de la fontul asta. Civica? o.O Urasc civica! Eu ma duc la olimpiada la istorie. Vezi acolo...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oke, nu`i nimic. O sa`l schimb da` nu prea am avut timp ;)
      Hehee, mie nu`mi place istoria:))

      Ștergere
  2. Shit shit fuckin' shit.Şcoală dragă,te urâm.Să înţeleg că eşti clasa a 7-a?:S:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Da, draga scoala, noi chiar te uram :))
      Ihmmm, a 7-a ;)

      Ștergere
  3. Cred ca tocmai m-ai convins să citesc ,,Jocurile Foamei" cu descrierea aia.
    Şi da, pe mine mă OMOARĂ şcoala...
    Xoxo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heheee, sper sa`ti placa!
      Abia astept sa vina vacanta...da` mai e destuuuul de asteptat -_-'

      Ștergere