YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

marți, 22 ianuarie 2013

Ceva.

Salut! Ce mai ziceti? Cum mai sunteti?

Eh, oke. Am trecut p-aici ca sa vedeti ca nu, n-am murit, doar ca scoala imi ocupa tot timplu liber, atat de pretios for me!
Asa. Am terminat AV! O sa revin sambata [poate] cu o recenzie pentru toata seria!
Acum citesc 'Fata de Hartie'. Am luat-o cand am fost la mall, de la Diverta [ cat de tare-i magazinul/libraria asta].
Ieri a fost pentru prima data in viata mea cand am vazut un caine cracanat [la scoala!]. Da, oameni buni cracanat. Bine, nu era el asa cracanat dar asa a zis colegul meu de banca: "Uite ce cracanat e Rom!". Ihm, il cheama Rom si mai e unul pe care l-am botezat Wiskey! Stiu, stiu avem o imaginatie bogata!
Cam atat today. 


Gata. Bye, guys!
 P.S: Nu luati in seama titlul-lipsa de inspiratie!

2 comentarii: