YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Seriale.

Hei! Hei! Hei! Ce mai ziceti? Cum mai sunteti?
Nu stiu de ce, dar azi am o stare foarte iubibila. Adica?! Ma simt asa bine si imi vine sa rad intruna indiferent de ce sau de cine!
Pentru ca nu am avut timp (sau mi-a fost lene, alegeti ce vreti voi) sambata sa fac acest post il fac azi. Bun! Sa incepem cu inceputul?
La ce seriale m-am uitat sau ma uit eu? Nu sunt un catralion de multe [sunt doar 3] dar sunt, so am vazut Teen Wolf (astept sezonul 3), m-am uitat si la cateva episoade din Jane by Design si ma uit la The Vampire Diares. Sa le luam pe rand:
[v-am spus cat de mult imi place sa fac liste? Nu? Va spun acum: ador sa fac liste, nu conteaza cu ce, dar liste sa fie-nu intrebati!]
Teen Wolf:
Asta a fost primul serial pe care l-am vazut pe internet. Si imi place mult, mult, mult. Chiar daca unele personaje ma enerveaza de imi vine sa dau cu ceva in bietul monitor, unele sunt pur si simplu geniale!
Sa spun putin asa despre ce se intampla in serial? Bine dar doar putin, ca sa va fac curiosi!
Scott (jucat de Tyler Posey) este muscat de un varcolac, automat se transforma si el in varcolac. Nu poate sa se controloze cand e luna plina si aci intra in scena Derek (jucat de Tyler Hoechlin), el il ajuta sa invete cum sa se transforme cand vrea si altele. Aaaa, si personajul principal (Scott) isi face rost de o iubita super-enervanta, Allison (jucata de Crystal Reed), tata lui tanti Allison e vanator de varcolaci si de aici incep necazurile pentru Scott si Derek. Sa nu uitam de Stiles (jucat de Dylan O'Brian), prietenul cel mai bun al lui Scott,  care e  super amuzant!
Personaje favorite:
Mai intrebi? Derek si Stiles.
 
Stiles.
Derek.
 
  Jane by design
Nu-s prea multe de zis pentru ca nu am vazut decat vreo 4-5 episoade dar  pare  ceva special si original  plus ca imi place mult relatia dintre Jane si Billy. Cum ar fi sa ai un prieten care sa te ajute mereu, sa mearga mereu cu tine unde ai nevoie, sa-ti pastreze secretele si sa mai fie si dragut? Nu cred ca se poate!
 
The Vampire Diaries (TVD):
Am auzit de ceva vreme de serialul  asta si m-am uitat la un episod dar pur si simplu mi s-a parut oribil! Dupa ce am citit cartile a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult, iar acum as vrea sa pot sa ma uit non-stop la el. Mai trebuie sa va zic ceva legat de continut? Nu cred, sunt sigura ca stiti cu totii, doar e TVD,  nu?
 
  Personaje favorite:
Pot sa spun personajul favorit? Normal ca pot! Damon! Si nu, nu ma simt vinovata pentru ca face atatea lucruri rele si mai e si nesuferit cateodata, dar e atat de afjhjhj si atat de ajfhksjhgk...e Damon!

Si acum*tobele va rooog* provocarea suprema:
Sa va vad! [serios, trebuie sa raspundeti la asta]
Mai trebuie sa spun ce aleg eu? Nu cred!
Cam multa palavrageala, nu?
Ehhh, ne mai citim!
Bye!
P.S: Voi la ce seriale va uitati? Sau v-ati  uitat?
  Inca un P.S [:))] : scuze daca mai am greseli de ortografie da` m`am cam grabit sa scriu:P

 

6 comentarii:

  1. Eu mă uit la The Vampire Diaries, Gossip Girl , The Lying Game și Pretty Little Liars. Și câteodata la American Horror Story din cauza lui Rose!! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot din cauza lui Rose am vazut primul episod din AHS, dar nu mi-a placut. Asa cum a zis Allexa, e cam obscen.

      Ștergere
  2. M`am uitat si eu la un episod din AHS si mi se pare putin cam obscen:))
    Deciiii,pe cine alegi?:))[Damon sau Stefan-pura curiozitate ;;) ]

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar vrei sa-ti spun la ce ma uit eu? :)) O sa fac un kilometru de comentariu, dar tu ai vrut-o :P Ok, deci urmaresc
    Supernatural-la zi-
    House MD -terminat-
    Dexter -la zi-
    Pretty little liars -undeva pe la sez 2, pt ca nu mai stiu exact unde si imi e lene sa-l reiau-
    Gossip Girl-terminat sezonul 2-
    Jurnalele vampirilor-la sez 3-
    Rookie Blue -sezonul 3, ep 10-
    Lie to me -sez 1, ep 7-
    AHS -sez 1, ep 1, si cred ca asa o sa ramana-
    Anatomia lui Grey -sez 4-
    Prison Break -treminat-
    Chuck -terminat-
    Ghost whisperer -cand il prind pe AXN :))-
    Games of thrones -asteptand cu disperare sa apara sezonul 3-

    De ales..il aleg pe Damon. Pentru ca mi-a placut foarte foarte mult in carte, si la fel si in serial. E mai badass, dar e superb ;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. @furelise hehehe sunt "cateva":)) eu nu prea am timp,so...
    Deci 2-0 pentru Damon pana acum:)) :X

    RăspundețiȘtergere
  5. :P deci nu ii rezista nimeni lui Damon :))

    RăspundețiȘtergere