YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

joi, 29 noiembrie 2012

Al Treilea Razboi Mondial!

Hei. Hei. Hei. Ce mai ziceti? Ce mai faceti? Cum mai e pe la voi?
Eu am avut o zi S.U.P.E.R.B.A! Da, superba, nu "mda...a fost bine". De ce? Because:
-la scoala, pe langa discutiile destul de aprinse despre comportamentul [mai mult sau mai putin demn de urmat] al binefacatorului nostru, Damon, am avut parte si de *tobele va rog* al Treilea Razboi Mondial! Da, doamnelor si domnilor s-a intamplat! Le moi, le colegul meu de banca, le Andre si le colegul ei de banca [+ alte victime colaterale] ne-am luptat cu... elastece de prins bani! Si da, doare al naibii de tare [si acum am un semn pe mana] dar a fost super caterinca. Si stati linistiti intr-un final am facut pace.
-si dupa scoala le Andre [Da, aceeasi Andre] si cu le Mada au decis sa treaca pe la mine sa ma scoata din casa. Eu eram destul de debusolata dupa vizionarea ultimului episod din sezonul 3 de la TVD [ "Intotdeauna va fi Stefan" De ce, Elena? De ce?] dar scumpele de ele m-au scos din starea aia so, acum am o stare asa euforica.
-si am primit un cadou pentru maine [Da, ma cheama Andreea]. Ce? O husa asa faina pentru chitara mea [si am mai primit si niste bani hihi]
Si acum niste chestii faine.
 Urasc asta!
 Da si de obicei intreb : "Asta-i fata sau baiat?"
 Ihmmm:|
 Yeah!
Cam asta azi. La multi ani tuturor celor care poarte numele de Andrei sau Andreea [spun asta acum pentru ca nu stiu daca maine voi avea timp...sau chef]!
Va las cu o melodie faina:

Bye!

Later edit [dupa 3 minute, dar tot "later" e]: am gasit o poza asa iubibila! Uite!

PA!

Un comentariu: