YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

joi, 11 octombrie 2012

Vorbareala.

Hei! Ce faceti dragilor?
Scuze ca nu am mai postat de un car de vreme, dar weekend-ul trecut am fost pe afara.
Ca tot veni vorba, sambata am iesit mai pe seara si am stat ceva, adica pana s-a intunecat ca, deh, ne-am dat cu vorba si cand am vazut eu ca era intuneric m-am grabit (aproape alergam) spre casa, ca daca zice mama ceva. Si am ajuns acasa gafaind(ca pana la urma am alergat putin, asa de exercitiu), iar scumpa si draga mea mama cand m-a vazut a spus cu senitatate: "Gata? Asa repede ai venit?!". La care moi  (in gand, hihihi): WTF? Doar atat?!
Ehh...voi? Ce mai ziceti? Cum mai sunteti? Ce mai cititi? Eu citesc "Orasul de Sticla" si "Robin Hood"; ca sa combin placutul cu utilul, adica sa citesc si ce vreau eu  ("Orasul de Sticla", logic) dar si ce trebuie pentru scoala ("Robin Hood").
Voi ati primit lista cu lecturile particulare? Eu da, si sunt titluri destul de atragatoare. Exemple: "Ultimul mohican", "Cei trei muschetari", "Robin Hood", etc.
Ce ziceti de niste imagini care sa ne faca sa zambim macar putin?

Pe aproape.
Exact!

O faceti? Eu da!

Ei...cam asta azi!
Bye now!



2 comentarii:

  1. hehe, ştiu cum e când mama nu se ia de tine deşi eşti convinsă că se va lua!! :)) am păţit-o de mai multe ori!!

    Imaginile sunt funny rău! :))
    Cât despre cărţi, lecturile ptr a 12a sunt nasoale şi extra nasoale!! :)) Nimic interesant :))

    Un weekend excelent să ai! :*:*

    ps: să fii cu ochii cât de curând pe blogul meu că urmează o surpriză! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andry Un weekend fain si tie! M`ai facut curioasa:))

    RăspundețiȘtergere